Dagarna går...

Hej hopp!!! 
100 år sen igen men livet är ganska stressigt nu...
Fast kul att så många är inne varje dag och kollar läget ändå 👌🏻

Hästlivet dåra.. 
Min fina prins har varit på återbesök i Husaby... 
Kan verkligen rekommendera att ni med sjuka hästar... Åk dit!!! 
Denna gång var Hovslagaren på plats också ...  
Och kotorna var mycket bättre dock konstaterades det att han varit sömstucken väldigt länge i båda framfötterna vilket har resulterat i massa små blödningar som gör skit ont... 
Så nu är det bara att smörja med tjära under hovarna och hoppas att blödningarna torkar ut... Sen kör vi återbesök igen för att lägga silicon under båda hovarna... 
Och då ska han förhoppningsvis bli helt bra!!!!!🐴❤️
Jag hade även med mig min bästaste hästskötare som sällskap.. 
Det är ju en bit att åka!! 


Ja vad gör man inte för sin 4 benta prins?! 
Jo allt såklart!! 
Åhh tänk vad man saknat tävlings säsongen och då går han och blir sjukskriven... 
Dålig tajming... 
Men snart är vi på fötter igen!!! 


Mitt lilla zoo fortsätter... 
Hönor, vaktlar, kycklingar, katter, kaniner och fiskar... 
Ja det må väl räcka?!😂

För övrigt känns allt faktiskt ganska bra.. 
Detta är verkligen något som kan bli riktigt bra.... 
❤️

Nej nu är strax min rast slut och det är dags att inta position på jobbet igen.... 
I EM ska min lilltös till sin far en stund medans jag och min fina tar lite kvalitetstid och åker in och shoppar lite i Karlstad!!! 
Jo men visst så får det bli... 👌🏻 


Nä men ha det gött hörre ni!!! 😘



Kommentarer
Trogen följare

Äntligen lite liv här igen ;)

2016-04-09 @ 11:35:32
M

All lycka till er❤️

2016-04-09 @ 12:01:53
H.A

❤️ Lycka måste vara det bästa... Du är värld det absolut bästa... Den som får dig kommer bli lycklig ❤️

2016-04-09 @ 23:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0