Vi på landet 👌🐴

Hej på er 👏 
Vi har nu bott lite mera än 1 månad på våran fina gård! 

(null)
(null)
(null)
(null)

Alltså vi bara älskar den! 
Så mysigt med alla våra djur som går omkring! 
Att vakna upp på morgonen och titta ut i från sovrums fönstret är rena fröjden 😍 
Eget stort hus, ett hus till på gården som hyrs ut, två lador, ett stall, ett höns hus, massa hagar och pricken över iet en egen ridbana precis inpå husknuten.. MYS❤️🐴

Min stora fina 4 benta prinsessa och min lilltös 4 benta prinsessa går i hagen och strosar... 
Frida fick i födelsedags present sin helt egna första ponny... En Welsh korsning dam på 23 år vid namnet Astrid... 
En vit liten sagoponny.. 😍
En sån där ponny som bara är 🐴

(null)
(null)
(null)

Ja mera bilder kommer var så säker 😍 
Dom två pållarna är helt klart bästa vänner 👌 

Givetvis har vi tagit med oss alla våra hönor, kaniner, katter och vaktlar .. 
vi har även fått två tuppar som ska hålla reda på lilla flocken 😂🐔 
Och några kycklingar finns också 🐣 
Hönorna värper så det bara sprutar ... 
dom stor trivs 👌

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Snart ska min fina man bygga ett stort "växthus" till de fina pippi vaktlarna så vi kan skaffa en större besättning för dom är ju fööör mysiga! 
Och kanske även toffs vaktlar... 
men dom äggen verkar vara väldigt svåra att få tag på ... 😋

Lillekatten har även fått 3 urgulliga små kissebäbisar men de är så små än så det är inget att se 😂👏
Men bilder kommer 😍

Nej här trivs vi riktigt bra våran lilla familj. 
Och mycket bra ridvägar i skogen... 😍 
Så nu ska jag och min stora tjej trimma så vi kanske med lite tur kommer ut på iallafall någon liten tävling i sommar 👏

(null)

Idag är det ju också påsk afton och min söta lilltös är påsk hare 😂 

Sååå glad påsk på er från oss i 
Östra Kärne 👌

(null)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ha en go dag i solen för det ska jag ha för i EM/kväll får vi påsk gäster... ja det är nog min mor som kommer från blå kulla?? 😂





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0