Underbara måndag!

Härliga måndag alla mina läsare som fortfarande hänger i💪🏻 Hejja er! 
Jahopp... 
På min lediga dag hoppade jag in och jobbade lite extra... 
Cash is king lixom!! 
Men vad gör man inte?! 
Jorå... 
Nu på kvällskvisten har jag och min fina tös haft kvalitetstid vilket innebär soff mys på hög nivå.... 👌🏻😍

Till helgen har vi dressyr tävlingar i Rosensjö..🐴 
Så vi har iallafall att göra för såklart man är med och hjälper till.. 🐴
Å min fina prins är inte helt igång men jag är sugen till tusen att vara med men nä har man ingen häst så går det ju icke.. 
Någon som har nån snäll pålle att låna ut? Ha ha ha ha.. 
Min prins må va bäst i precis hela värden... 
Just idag iallafall... 
Finns det nå mysigare efter ett par varv på ridbanan att ge sig ut i skogen och knata omkring bara för att... ?! 
Helt kravlöst lixom... 
Så lugn och så snäll är han... 
Dock har han lyckats skrämt livet ur min hästskötare tyvärr för att han inte riktigt kan sköta sig när dock inte jag är med.. 
Dom gångerna ligger han kraftigt på minus!!! 
Men efter att kommit igång så blir han nog lugn även med henne!! 

Men han är ju iallafall förjävla snygg!!! 


Gudars jag sitter och kollar på TDB och funderar på när målet är att vi är helt igång och kan komma ut på banorna.. 👌🏻💪🏻
Ja just idag är han nog den absolut bästa i hela världen... 
Ja ja mitt barn också såklart!!! ❤️

Vi har även hunnit med att föda lite barn också... 4 små urgulliga små bäsar...👌🏻 
Lillekatten såklart ! 


Så hemma på min gata kommer det nog bli kaos hela sommaren ha ha.. 
Hönor pönor, kaniner, kissebäbisar ... Ja och kycklingar såklart!! 
Har för närvarande 5 kycklingar som bor i mitt vardagsrum ha ha😂

Nu ska fröken försöka plugga.... 
Även att jag tappat hjärnan !!! 
Måste nog lägga mig på soffan en stund och fundera på vart nån stans jag kan ha tappat den?! 


Nä men ha det gött då gott folk för nu kommer kvällen och då måste väl jag antagligen bli skit pigg💪🏻 


Kärlek är något väldigt fint och den känslan är helt jävla underbar ❤️❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0