Länge sen igen!!

Ja nu var det sådär super länge sen..
Ja sen typ i början av sommaren! Blogg appen har tydligen uppdaterats och jag fattar inte ett smack! Det är därför 👌🏻
Men vi försöker igen!!
Nya tag!!!

Livet på en pinne är väl lite upp och ner..
Ena dagen är man som en prinsessa och andra dagen inte!!
Jo men tids nog blir det bra!!
Att hitta någon att vara med är ju faktiskt inte helt fel och tillome väldigt mysigt!!
Detta lixom kallas kärlek ❤️
Mera sådant !!
Så blir det nog ordning på mig också tillslut!!
Ha ha ha

Min prins alla dar i veckan...
har nu fått på sig sina räser DOJJOR!!
Sulor och en väldans massa brodd sånidag blev det en tur ut i det fria!!!
Det är verkligen terapi...
Att rida på någon liten grusväg och bara fundera och prata för sig själv...
Det är kvalitetstid ha ha ha.
🐴
Ja han är iallafall helt klart den bästa vännen EVER!! ❤️

Och mitt lilla ZOO fortsätter!!
Nästan alla pippisar värper så det står härliga till...
ja äggen kommer typ rinna ut ur öronen på oss snart...
haha Men det gör inget
😂🐔🐥🐣

Och kaninerna lever och frodas!!!

Idag blev jag vipps Fotbollsmorsa igen!!
Eftersom lilltösen ville börja igen så absolut!!

Jo förresten nya tv bänken är på plats efter mycket hammring och spikning 😂
Bra tjej reder sig själv... 👌🏻

Nej nu får det räcka för idag hörrni!!
Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback