I m back!

Nä men Tjoho!! 

Att sitta på jobbet med en kaffe kopp och Karlskogatidningen i näven en morgon kl 06.30 efter en natt i paradiset... 
Jo ja vet det är typ alla pensionärernas morgon.. 
så jaaaa... det är väl jag och dom... 
men det gör inget 💰🙈

Alltså tiden börjar sakta men säkert vända!! 
Jag har nu fått massa medicin för att mitt järn värde och blodvärde inte ska ligga på typ noll👌
Det kommer nog bli bra.. 
Så humöret kanske kan hålla sig på en stadig nivå 😂🤔 
Och så man slipper sitta å sova lite överallt ha ha ha ha! 

Till min prins!! 
Ja denna gång behöver vi inte läsa prins faktiskt !!! 
Vi red ut i förrgår och han va då tvungen att ha fötterna mer över backen än på backen.. 
men ja ja tar man det lungt och håller i sig så överlever man det också 😂🙈
Och min stalliskompis kom helt plötsligt på att Limpan ville ha en gran med sig hem... 
Hahaha så jo den fick hänga på 😂👌 
Det tackade han ju för sådär i efterhand 😂

Nu börjad tiden lida mot sitt slut och utomlands resan börjar stå och knacka en på ryggen!!

Så jädra gött att bara få komma bort...
Bli bortskämd... dricka paraply drinkar, sola, bada (ja jag är badkruka ja vet).. 
Och bara umgås med min mormor och min fina lilltös! ❤️
Detta är kvalitetstid! 
Dock har jag ju som sagt hittat någon att tycka om och sakna men det får gå... 😘 
Någon måste ju hålla ställningarna hemma såklart 😂

Och mitt Zoo fortsätter... 

mina damer ligger på lite befruktade ägg men hur tänkte jag där? 
De ska ju kläckas under tiden jag är borta!! 🤔🐔🐣
Alltså som mormor vill man ju vara med ha ha ha..
Ja ja men det kommer gå bra.. 
Min snälla famil och mina vänner kommer ordna det galant 🏆🐥🐣 

Nej hörre ni mina vänner dags att vänta på att få gå hem för då vill hästarna ha frukost och ut i hagen!!! 
Ha det gött mina vänner ❤️😘 

Super kul att så många läser även att jag inte är lika flitig här längre....🙈👊🏻



Kommentarer
Anonym

Tur man har en så snäll häst ♘
Travare bästa rasen 😋❤️😍😍😍

2017-02-01 @ 13:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0