Nattsudda Is the shit!

Jag må vara den bästa i världen på det där med att nattsudda!! 
Nu kommer små timmarna och man blir bara piggare å piggare sjukt nog! 🙄
Min nattsuddar kompis är ju lixom 8903 km här ifrån för att vara exakt så det var ju lite pissigt! 
Men sånt ä livet!! 
Men det är väl bara att ta sig i kragen å hoppa ner i bingen! 😌
Dock utan min fina!! 😌
För i morgon kallar mitt underbara jobb!!


Jag har nu gjort ett försök med att bli lite tjejig .. 
Har lixom aldrig varit min grej.. 
Men gjort nya ögonfransar och fransk manikyr på naglarna 😂 
Fransarna blev sjukt snygga!!👌🏻
Haha jorå 👌🏻
Solen har skinit hela dagen så jävla underbart.. 
Att stoppa lurarna i öronen och lägga sig raklång på gräsmattan och glo på mina små damer som hoppar runt och pickar mask det är livskvalité! 


Jaha min prins är frisk som en nötkärna.. 
Så nu har vi lungt och sansat börjat rida igång... 
Såå snart ni 🐴
Så härligt när hagarna äntligen börjar torka upp och hästarna kan gå utan täcke! 🙃

Att man kan vara så himla lyckligt lottad med sina fina vänner!! 
Det värmer duktigt ihjärtat faktiskt.. 
Och inte på tal om mina kollegor som är minst lika fina ❤️
Ja jag är en väldigt vilsen karaktär.. 
Men jag har iallafall hittat någon som betyder lite mer än andra... 
Och känslan är faktiskt himla bra! 
😍

Nä nu ska fröken sudda vidare!! 
Natti! 

 


Kommentarer
M

❤️

2016-05-11 @ 01:13:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0