Fru Nyström jo då

Ja dagarna bara springer iväg.. på fredag är det 5 månader sedan jag blev Fru Nyström 👌
Och det känns för jävla bra ❤️
Min man är verkligen det bästa ❤️

Till hästlivet då... 
Jag har efter mycket övervägande och funderingar kommit fram till att min prins numera måste bli någon annans prins då hans fötter antagligen inte kommer hålla för att traggla på en dressyr bana resten av livet 😂👌🐴
Så nu är han såld .. flyttad och klar och går som en sällskaps herre nere i Skåne 🐴 
Och detta kommer verkligen bli jätte bra för honom! 
Även om det känns i mitt hjärta han har ju ändå varit i min ägo i över 6 år ❤️ 
Och vi har överlevt ha ha 
Ja detta kommer bli bra för han...
Han kommer alltid vara min prins och bästa vän 🐴❤️

Sååå fin är han

(null)

(null)

(null)

Dom där två tilllsammans ... 
man blir så glad 😃 

Så jag ska givetvis ha kvar min andra prinsessa ...
Och hon är verkligen pricken över ℹ️et❤️ 
Så mycket energi och så stora steg något som tar en himla tid att vänja sig vid! 
Min underbara man har också köpt mig en fin
 Bates dressyr sadel.. har man en fin häst så ska man också ha en fin sadel såklart 😂
Limpans sadlar passar ju inte på henne tyvärr...😩
Jag som bara älskade dom.. 

Vintern börjar sakta men säkert att närma sig och det blir verkligen jätte svart ute jämns lagomt tills man slutar jobbet... 
Har tyvärr inte riktigt tid att rida till ridhuset varje dag eftersom det är en bit att gå.. 
och ridbanan är ingen höjdare... 
Men man får göra det bästa av situationen... 
Att rida på ridbanan med pannlampa ... 
ha ha 
Och jag är ju mörkrädd som attans men eftersom Flickan är så himla cool i alla lägen så känner man sig ändå säker... 
Tänk om man möter en Björn eller varg eller något i mörkret ? Ha ha då ramlar jag av och dör..😂🐴 
Haha så dramatisk... 
Hennes psyke är verkligen av guld!
Såå cool så lugn så trevlig...
Så himla bra...
Här om dagen mötte vi både traktorer med släp och bärgningsbilen ... inte en reaktion! 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tänk vad mysigt det skulle vara att ha en egen liten häst gård på landet...
Gudars vad mysigt det skulle vara... 
Med alla djur... 
Min man...
Kidz👌

Nej det var allt för mig. Nu ska jag försöka hålla igång detta med bloggen 🐴
Hej mää er 👑

(null)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0