Det övriga livet!

Ny dag och nya tag.., 
Solen skiner och jag med den! ☀️
Att ligga på gräsmattan utanför badhuset medans min lilltös är inne på simskola är livet på en pinne!!
 Vad gör man inte för de små 👌🏻

Sista veckan har varit som en berg och dal bana...
 Vissa stunder känner man att livet är alltså förjävla bra... 
Medans andra känns helt värdelösa!! 
Men nu har jag iallafall tagit min 
SKÖTAR EXAMEN ...
Bara att vänta på betygen hem i brevlådan!!! 
Tjohoo för mig 🍾

Vi har haft ett par super mysiga dagar med skolavslutning för min bästa lilltös, stugmys, ridit ut i det fria... 
Och bara umgåtts med våra mysiga djur ❤️
Jaaa bara haft det hur gött som helst... 
Att bara sitta vid stranden och fundera över livet var hur gött som helst! 


1 år på 6 års har redan gått och min lilltös tar ett steg in i första klass!!! 
Tiden går fort !! ❤️


Min fina prins går snart på sommarbete.. 
Men eftersom han fått så mycket vila nu så kommer han få tuffa och gå mestadels under sommaren ..
Min lilltös tycker äntligen det är roligt att rida igen så det måste man uppmuntra .. 
Så nu tar vi nya tag.. 
Tyvärr har han lyckats skrämma bort sin hästskötare helt.. 
Att han inte bara kan sköta sig! 
Så nu får vi klara oss själva !! 💪🏻🐴
Så kan det gå....!! 


Nej dags att sola vidare för snart kallar arbetet ✌🏻️✔️


Karma det mottot ska jag börja leva efter.... 

Att känslor bara bubblar upp är inge bra.. 
När man vet så väldigt väl... 

Jo förresten... Helgen.. 
Den bestod av arbete ... 
Och ännu mer arbete..
Men fröken hann ändå med att göra en utgång och att vara fylld chaffis!! 
Jo här och häpna .. 
Statt och Hoffmaestro helt spik nyktert... 
Ja det måste vara vuxen poäng till lilla mig💪🏻
Jorå jag kan... 
Det är då man känner att livet börjar ordna upp sig... 
Att se alla fylletrattar som antagligen hade jävligt ont i huvet dagen efter 
Ha ha ha...

Hej Mä er mina vänner ❤️👊🏻


Kommentarer
Trogen Följare

Stort Grattis till examen :D Din fina prins som är så snäll, att han lyckades skrämma skötaren inte så snällt gjort. Men men ni får ta nya tag till hösten igen kanske han har blivit snäll igen så hon törs komma tillbaka. Kram på dig

2016-06-14 @ 13:23:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0