Helgen är över!

Att sitta och försöka plugga när hjärnan är någon helt annan stans.... 👌🏻
Ja nej det är bara att gilla läget.. 

Valborg igår då och det var faktiskt riktigt trevligt!!!! 

Jag är så jävla trött på allt jävla tjaffss å skit precis hela tiden... 
Detta kommer en vacker dag ta knäcken på mig.....🙄
Att det lixom inte bara kan få vara bra!!! 
Näääää ja ja shit happens!!! 

Idag blev jag hästlös då min snälla hästskötare ville bli ve min fina prins!! 

Så jag och min lilltös har grejat i trädgården medans mina pippisar har sprungit omkring och pickat mask.. Sååå super mysig 🐓❤️ 


Fina damer det där 😂😂🐓 
Att vara en höna kanske skulle vara något.. 👌🏻

Min fina prins har nu varit på sitt förhoppningsvis sista Husabybesök.. 
Massa silicon under fram hovarna och vila en vecka till så ska vi sakta men säkert igång igen och hoppas på det bästa!! 🐴 
Rid abstinensen är brutal.... 🐴👌🏻
Ja ja fint ska det va!! 😜 



Nä dags att försöka koppla på hjärnan igen!! 


Carpe diem!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0