Alltså 😭

Alltså när hjärtat bara går i hundra fjorton delar! 💔

Mina långöron! Hade jävligt svårt å sova... men efter att kollat på 1 film och en halv till kändes de lite olustigt kan ju tillägga att den sista var skräck också så efter en stund fick ja stänga av för att sova! När de helt plötsligt vart ett jävla liv utanför sovrumsfönster kl 01.30 på natt och de va kolsvart ute!! Så ner fort som Attans för att glo ut genom fönstret och i kanin gården är det någon jätte bäst som sitter!!! På med kläder och ut... ja jag va faktiskt mörkrädd också!! Jävligt mörkrädd rent utsagt ! 
Där inne springer de runt en stor jävla räv jävel som blir skräckslagen av att se mig!! Han försöker ta sig ut och har tydligen bitit ett litet hål i taket på kaningården! Så himla pytte litet! Men ack så han kom igenom sen drog han som en avlöning!! 
Och kvar ligger mina 3 mammor till långöron döda!!! 😭 Tänk om man bara hade kommit någon minut tidigare då hade dom kanske levt!? Fast de blev antagligen ihjäl skrämda eftersom de inte fanns något direkt bitmärke!! Men söta rara lilla lillen hade lyxen att va så liten så han kunde springa å gömma sig! Mina andra bästar på 4-5 kg kunde visst inte göra det!! Och nog med de efter sig lämnade dom 3 kullar med bäbisar!!!!! Ena är födda för bara några dagar sen medans dom andra två är någon vecka?! Men asså shit de behöver ju ha mat!?? Så mitt på golvet inne i kaninhuset låg en bäbis bara någon dag gammal is kall och nära döden. Fort som Attans in med kaninbäbisen och in under täcket och mot huden för att få upp värmen!! De va absolut inte mkt liv i den stackars kraken! Men skam den som ger sig! Tillslut piggnade den på sig!! Blanda i ordning lite kattunge ersättning och försöka mata! Nej de var inte de lättaste!!! Men den överlevde och ligger nu ute i huset med sina syskon!! Men asså shit nu måste ja mata alla med flaska...?! Heltidsjobb bara det!! 
Men det ska gå! För några vill jag ju såklart ha kvar!! Dag att sätta upp Ännu mera staket runt mina stackars långöron!! 
Så inte en endaste blund denna natten!!! 😭

Men nu är det snart dags å hiva sig iväg till jobbet... två dagar kvar till semester!! 
Och jag vet ju vad jag ska göra på den semestern!! Mata långöron!! ❤️❤️❤️

Och inte nog med det så ska de snart kläckas kycklingar också eftersom två duktiga hönor ligger och ruvar för fullt!!! Mysigt!! 



Ja och för ett par dagar sen. Typ bestämt förra torsdagen så vart jag medbjuden på konsert i Stockholm!! GUNS N ROSES!!!  Bradigt jävla mäktigt!!! Och sedan hotell på det!! 
Ja vi exen vi kan!! Kul att så många är så farsinerade över våran relation bara för att vi råkar ha samma pappa till våra barn? Ha ha ha 

Jaja så kan det gå! Kul var det 👌 

Och min 4 benta prins är på sommarbete och har nu fått vila igen !! Eftersom man har så mkt annat och göra jämt! Men nu är de dags å sätta fart igen 👏

Nej dags å jobba! För att ladda till att åka hem å mata bäbisar och bygga staket!!! 


Ha de gött mina vänner!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0