SEMESTERN

Jaha mina vänner då var man tillbaka till verkligheten!! Att vakna upp i sin egen säng är faktiskt himla gött!! 


Min semester har varit jävligt bra rent utsagt! 
Solat varje dag utom två dagar då det blåste och regnade men då fick vi bege oss till shopping centret och käka glass i stället!!
Och min lilltös är nöjd till tusen ❤️
Så jävla gött att bara försvinna från verkligheten ett par veckor och bara bli bortskämd! 
Dock var inte hotellet sådär jätte bra.. 
Maten var rent utsagt förskräcklig .. 
Så vi har mer eller mindre ätit pasta i två veckor
Ha ha men de gick ju bra det med! 
Han med och göra ett sånt där fisk spa🙈
Sånt där som man stoppar ner fötterna i en balja så kommer massa fiskar och käkar en på fötterna... 
Hahaha ujjj... kittlades som bara den...
Men rena och fina blev dom 😂🐳
Ganska fränt faktiskt ! 

Synd bara att det inte var mera barn på hotellet... 


Men så länge min lilltös är nöjd så är jag en jävligt nöjd morsa😍

Kan ju tilllägga att i poolen var det svin kallt ..
(Ja jag är en badkruka) 
Så inge bad för min del... ha ha

Kan ju även tilläggs att jag och min lilltös varit ute och letat massa Pokémonesar och hittat en massa nya😂🙈

Det var lixom det första man gjorde varje morgon direkt efter hotell frukosten👏

Ja det var lite av bilderna har typ 100 till 👌

Helt klart en lyckad resa med bara massa mys!
Det är verkligen sånt här som lixom sätter guldkant på tillvaron! 🐳✌️😍

På hemma planen har jag blivit mormor.. 
Hahaha Ja det har lyckats kommit tre små urgulliga små kycklingar🐥
Så jädra as söta! 
Och inom de närmsta dagarna så kommer det kläckas flera! Sååå mysigt!
Mitt Lill Zoo❤️ 

Och till PRINSEN alla dar i veckan då! 
Jo det är han! Lite häst abstinens har man allt haft men en paus i hästlivet har också varit ganska gött för att lixom ta nys tag! 
Och vippsss så igår så hade han nog knutit skon lite för dåligt så ena dojjan hade trillat! 
Fasiken jag som vill upp på häst ryggen!! 
Men Nepp då måste vi invänta hovslagaren... 
Banka dit en och annan söm kan ja göra men inte hela skon... hittar ju inte ens skon ha ha. 
Ja ja tur jag har så snälls stallvänner som hjälper mig med min prins när jag är ute på roligheter!!! 


Ja nej tillbaka till verkligheten och vardagen!! 
I morgon kallar jobbet!!
Känslan när vännerna berättar vad saknad man varit 👌
❤️ 

Dags att fånga dagen hörre ni mina vänner😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0