Helgen är här!

En ny dag i paradiset❗️
Jobba jobba jobba!
Jobb helg alltså är inte så tokigt!
Å läsarna de bara ökar... 
Ganska kul faktiskt att man kan förgylla så mångas tillvaro haha.. 
Min snälla stallis visst är det bra? 😘

Igår var vi nere på stan och kollade på alla bilar...✌🏻️
Ganska fränt faktisk! 
Sedan hem och glo på film, käka tacos och som pricken över iet, 
bada lite bubbel å ett glas eller två
Kapten Morgan !!🍾
Ganska så mysigt faktiskt 😘
I löööv it❤️


Idag ska min fina prins släppas på 
Sommarbete vilket menas med lite semester igen...
Kommer göra han gott 🐴
Att rulla sig är inte heller så himla tokigt! 
Ha ha ha


Idag ska även mina ursnygga ögon fransar fyllas på❕
Hua att jag gått och blivit så tjejig det är ju helt fantastiskt 😂👍
Snart är det semester gott folk! 
Gudars sååå gött!

Å mina kissebäbisar är allt förjävla söta! 
Kärlek på hög nivå 😍


Nä nu ska fröken ta och jobba vidare!! 
Ha det gött hörre ni😘😘😘



Jag har gjort de förr och kommer klara det denna gången med.... 
Kärlek❤️
#livetpåenpinne



Kommentarer
J

Kärlek till dig.. Var rädd om dig ❤️

2016-06-18 @ 09:49:27
Degen

Den som får dig kommer bli lycklig om han sköter sina kort rätt.. Tänk på dig själv och vad som är bäst för dig... Du vet ju hur det gick sist...✔️ 👊🏻❤️

2016-06-18 @ 10:02:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0