Söndag!

Jaha då var det söndag igen!! 

Detta har varit en ganska bra helg faktiskt! 
I fredags blev de tv mys med min lilltös och igår blev det lite vin med en av mina bästa vänner ❤️
Jo men en lyckad kväll kan jag ju tycka!!! 


Häst livet dårå! 

Jo min prins är som vanligt bäst i hela världen ❤️ 
Att ett djur kan ge så mycket kärlek.. jo det kan han! 
Vi lunkar på benet är så gott som bra nu! 
Såå till sommaren hoppas man på att få komma ut på dressyr banorna igen 🐴✌️

Resten av Zooet här hemma på min gata växer och frodas!! 

Min urgulliga lilla Antwerpen höna vill så gärna bli mamma ... så nu har jag fått ett par befruktade ägg så får vi se om de kommer nån liten kyckling när hon ligger där och ruvar 🐣✌️👌 
Så super mysigt ❤️

Sen måste jag bara få kommentera allt som åker omkring på media angående missförhålllandena på ett vårdboende!!!
Det är förskräckligt men kan iallafall säga att på det boendet jag och mina underbara kollegor jobbar där är det hur bra som helst! Nöjda boenden och nöjda anhöriga! 
Vi får faktiskt himla mycket beröm över hur vi sköter våra boenden!! 
När allt kom ut i media osv kändes det lite som att vi också som jobbar inom LSS och dessutom på samma enhet också fick oss en känga!! 
Jag älskar mitt jobb, mina kollegor och alla de boenden❤️ 

Till livet i övrigt!! 
Jo men det är bra..
Jag har då även träffat någon! 
Detta är lixom kärlek ! ❤️ 

Nej dags att ta tag i dagen!!! 
Hej på er 🐥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0